Sabrina en Almar ontdekken...........

Aankomst in Johannesburg

Gisteren in de middag vertrokken. Zitplaatsen in de nieuwe Airbus 380 met veel beenruimte. De reis is goed begonnen. Totdat wij kennis maken met onze buurman. Helaas vond hij het nodig om veel te drinken wat goed te ruiken was bij binnenkomst. Maar zijn vriendje kwam hem regelmatig ophalen waardoor wij weer wat adem kregen. Verder is de reis goed verlopen en vanochtend stonden wij een half uur vroeger dan gepland op Zuid Afrikaanse grond. Dit hebben wij ook letterlijk aan zien komen aangezien Emirates camera’s buiten hun vliegtuigen heeft geplaatst en deze kan je live bekijken. Wij voelden ons een echte piloot.

Vanmiddag onze auto in ontvangst genomen. Weer een andere auto dan we geboekt hebben……… een VW Tiguan. Tja, we moeten het er maar mee doen met dit slagschip. Zit wel een gevaarlijke optie op. De bekleding van het dak kan weggeschoven worden waardoor je een groot dakraam hebt. Maar deze kan ook nog open. Laten we hopen dat we in de wildparken niet het verkeerde knopje indrukken.

Morgen ochtend moeten wij nog even een verklaring ophalen dat we met de auto over de grens mogen en dan kunnen we richting Brits.

joopanja@hotmail.com

Veel beenruimte is prima, maar frisse lucht zou ook prettig zijn. Misschien had de persoon in kwestie vliegangst?
Goede reis en nu maar genieten

Caren

Altijd vervelend die stankoverlast in een vliegtuig. Het lijkt wel of je dan alles extra goed ruikt.
Maar jullie zijn er!! Inmiddels alweer 2 dagen en route. Ben reuze benieuwd. Zal onze foto's ook weer eens opzoeken en bekijken. Maak maar veel foto's en geniet er van!!