Sabrina en Almar ontdekken...........

Montezuma falls

Dank voor de reacties. Sabrina is getrouwd en Almar heeft van zich af geslagen. Wie er gewonnen heeft weten we nog niet. Of wie er nu gelukkiger is…..

Maar vandaag een totaal andere dag. Regen, regen en bewolkt. Cradle mountain was vandaag niet te zien. Gelukkig waren we gisteren al het park in gegaan wat niet op de planning stond. Maar hierdoor hebben we in beide opties Cradle mountain gezien, bewolkt en onbewolkt. De wandeling die wij wilden maken vandaag hebben we maar uitgesteld naar morgen. Dus de planning voor morgen naar vandaag gehaald. Deze bestond uit 10 minuten lopen naar een waterval ver buiten het park. Maar we moesten toch tanken en ondertussen was het redelijk droog geworden.

Die 10 minuten lopen werden 1 uur en 10 minuten enkele reis. Volgens de Lonely Planet zou het 10 minuten moeten zijn, ze vergeten alleen te vermelden dat dit vanaf de parkeerplaats voor een 4x4 is…..(wij hebben ook het bord met de aankondiging van de route genegeerd, maar het is ook niet onze fout).

De waterval, Montezuma, was in een mooi oer bos en ruim 100 meter hoog. Door de vele regen kwam er ook nog een redelijke stroom uit. Je kon er voorlangs swingen over de hangbrug. Schommelend op een redelijke hoogte.

De terug wandeling was minder plezierig. Het begon nu ook bij ons te echt te regen. Bijna doorweekt kwamen we aan bij de auto. De rit naar ons huisje duurde lang genoeg om weer op te drogen.