Sabrina en Almar ontdekken...........

Naar Sydney voor de terugvlucht

De koffers worden weer geherschikt (Almar propt alles er in en Sabrina legt het op een logische volgorde) en nog een verhaaltje van vandaag.

De route ging over de noordzijde van de Blue Mountains. Eerste stop Pulpit rock. Weer een weergaloos uitzicht vanaf een rots die zelf al indrukwekkend was. Je liep iets de diepte in via een trap en stond bijna voor het gevoel midden in de afgrond. Wij waren de enige. Je zag hier duidelijk de blauwe waas over het dal. Dit blijkt de afscheiding te zijn van de Eucalyptus bomen. Die geven de kleur en daardoor de naam aan dit gebied (hebben wij gelezen).

De tweede en bijna laatste stop, laatste is namelijk het hotel in Sydney, was langs de weg. Gelukkig niet voor auto problemen maar 4 ruggen. Ruggen van 4 Roo’s. Onze laatste dag en dan nog 4 Kangoeroes. Hier hebben wij nog een paar minuten staan kijken en toen hopten ze het bos in.

In Sydney aangekomen kort naar Coogee beach geweest. Helaas betrok de hemel weer. Maar toch nog volop door de omgeving kunnen lopen en naar de wilde oceaan staan kijken. Even nog op het terras gezeten en over de baai uitgekeken. Ons hotel staat in Coogee. Ruim een kwartier van de luchthaven.

Morgen om 9.00 uur (plaatselijke tijd is 23.00 uur donderdag in NL) vertrekken wij weer uit Australië en zullen een nacht doorbrengen in Zuid Korea. Benieuwd hoe de nacht en ochtend daar zal zijn. Zaterdagavond hopen wij weer te landen in Nederland.

Hanneke

Hele goede reis terug, nog niet alle verhalen gelezen, maar ga ik zeker doen

Anja en Joop

We hebben genoten van alle verhalen en foto's, tot zaterdag

Gwendolyn

Goede vlucht. Ik heb weer genoten van alle verhalen en de foto's.