Sabrina en Almar ontdekken...........

Laatste dag Vancouver Island met beer 4, 5 en 6

Rondom ons motel verder geen beer meer gezien. Wel een voorruit dat bevroren was. Hebben we op onze Jeep een mooie functie voor zitten. 2x op de startknop van de afstandsbediening drukken en de motor gaat draaien. Alle deuren nog op slot en je zit rustig aan je koffie. Niets zeggen tegen de Groene Brigade!

We gaan nog even naar Stamp River Provincial Park. En zien weer 3 beren langs het meer lopen. Helaas waren ze te snel op verschillende plekken om foto? te maken. Wij naar beneden naar de rand van het meer waar we ze zagen. Geen spoor meer te bekennen. Best wel angstig om op de plek te lopen waar een paar minuten er voor beren hadden gelopen. Het park is rondom een rivier en een meer gesitueerd. Doordat het zo koud is geweest stoomt het water van de waterval en het meer. Dit met de bebossing er omheen maakt het heel mysterieus. een mooie omgeving.

Om 10.00 uur gaan we richting de veerboot. 2 dagen eerder dan we hadden gepland maar we hebben het mooie eiland wel gezien. We boeken een nacht extra in Wells Gray. Daar waar we ruim 10 jaar geleden een mooi park aantroffen wat we nu verder willen verkennen.

Tijdens de boottocht zien we op afstand nog 4 bultruggen zwemmen. Ook te ver om een goede foto van te nemen helaas. Na een file van 30 minuten zijn we nu aangekomen in het lieve Harrison Hot Springs. Wij zijn verre de jongste hier.