Sabrina en Almar ontdekken...........

Panama ten einde

Donderdag zijn we nabij ons hotel naar een hotel gelopen die op een berg staat. Dit hotel is vanaf de bouw van het Panama kanaal een uitkijktoren van het Amerikaans leger geweest. Bij de overdracht van het kanaal aan Panama is de toren verlaten en nu een hotel voor vogelaars. Wij hebben erg weinig vogels gezien.

Rondom ons hotel zijn verschillende routes door het regenwoud aangelegd. Hier hebben wij nog naar de spoorlijn van het Panama kanaal gelopen en uitgedroogd teruggekomen. Tijd voor een drankje en om onze koffers in te pakken.

Vrijdag zijn we eerst opzoek gegaan naar de tolweg naar het vliegveld. Na deze gevonden te hebben zijn we opzoek gegaan naar de entree van het vliegveld. Na deze gevonden te hebben zijn we gaan zoeken naar de locatie van onze autoverhuurder. Na deze gevonden te hebben zijn we opzoek gegaan naar de incheck balie van de KLM. Na gehoord te hebben dat we in Terminal 2 moeten zijn zijn we opzoek gegaan hoe hier te komen. Bij navraag zou er ergens een bus moeten gaan die tussen de terminals rijdt. Na de bus gevonden te hebben en eindelijk aangekomen in de terminal zijn we opzoek gegaan naar de incheckbalie. De douane staat zowaar wel duidelijk aangegeven.

Zoals je leest moet er nog wat gebeuren aan de bewegwijzering in het land. En dan maar hopen dat de prijzen op het vliegveld voor eten en drinken niet verder stijgt en de winkelruimtes meer dan 25% bezet raken. Dan zal het toerisme wel een vlucht nemen, want dat willen ze!

Milko

Goede vlucht terug!!

Karin

Goede vlucht terug.

Tanja

Wat een prachtige reis hebben jullie weer gemaakt.
En heb je de namen van alle vogels nog kunnen achterhalen?
Goed reis terug