Sabrina en Almar ontdekken...........

3 jaar, 11 maanden en 10 dagen later

We zijn in Windhoek. Ja ja 3 jaar, 11 maanden en 10 dagen later dan gepland. Nog nooit zo lang voorbereidingen getroffen.

Heel even dachten we dat er weer van alles tussendoor zou komen. Onze piloot staakte vorige week, en nam al zijn collega's daarin mee. Afgelopen dinsdag de bagage afhandelaars en gisteren nacht in ons hotel in Frankfurt het brandalarm 2 maal. Maar nogmaals, we zijn er dan toch. Zitten nu op ons verandaatje te lunchen en plan voor morgen te maken.

3 weken geleden is de president van Namibië overleden. En ze hebben bedacht dat wij daarbij aanwezig willen zijn. Dus morgen is de uitvaartdienst en aangezien er 1 weg naar de begraafplaats is, de weg die wij moeten nemen naar onze volgende halte is dit voor ons even puzzelen. Zodra de stoet in beweging gaat komen in Windhoek, waar de ceremonie begint, dan zal kort daarna de weg afgesloten kunnen worden richting de begraafplaats. En hoe lang dat gaat duren weten ze hier nog niet.

Maar nu zitten we in 29 graden, licht bewolkt en droog. Vanavond heeft de plaatselijke Piet Paulusma een licht buitje gepland staan. Maar dat kan gebeuren in het regenseizoen.

Astrid

Bijzonder lijkt me om dat mee te maken. Succes morgen!

Joke

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn

Tanja

Ik zou ff een kijkje gaan nemen!

Milko

De begrafenisstoet gaat zeker een bezienswaardigheid zijn….ik zou gaan kijken.
Veel plezier daar